Произходът на марката Hugo Boss
Hugo Boss е компания, основана през 1924 г. от Хуго Фердинанд Бос. Първоначално фирмата не се развива добре и само няколко години след създаването си е закрита поради липса на поръчки. През 1930 г. марката решава да започне всичко отначало и се специализира в шиенето на висококачествени мъжки костюми.
Поемането на компанията от Ойген Холи и нейното разрастване
През 1948 г. Хуго Бос умира и неговият зет Ойген Холи става наследник на компанията. Холи решава да продължи традицията на компанията, която остава производството на мъжки костюми. 60-те години на ХХ век са период, в който марката става разпознаваема в цяла Европа, а позорното ѝ минало бавно започва да се забравя. Важен момент се оказва 1967 г., когато внуците на Hugo Boss Йохен и Уве Холи стават изпълнителни директори на компанията. Именно под тяхно ръководство компанията се фокусира върху освежаването на имиджа си и започва серия от ключови сътрудничества и кампании, които помагат на марката да стабилизира позициите си на международния моден пазар.
По това време се наблюдава увеличаване на броя на маркетинговите дейности, като няколко пилоти от Формула 1 и популярният актьор Силвестър Сталоун стават посланици на марката. Нещо повече, компанията решава да съкрати името, за да се идентифицира още по-добре с чуждестранната си клиентела. Оттогава компанията приема името "Boss".
Костюмите не са всичко
Марката все по-бързо започва да осъзнава, че си струва да разшири дейността си и навлиза на пазара на облекло за ежедневието, както и на пазара на козметика. През 90-те години на миналия век компанията решава да се върне към първоначалното име "Hugo Boss", а сред предлаганите продукти могат да се открият още повече продукти в различни линии - от официални до спортни.
BOSS x Matteo Berrettini
Марката Boss прави своя отпечатък и на тенис пазара с колекция, създадена съвместно с италианския тенисист Матео Беретини. Линията BOSS x Matteo Berrettini включва продукти за облекло за тенис, но също така и такива, които ще работят перфектно извън корта. Това, което отличава колекцията от останалите, е опитът да се предаде отличителен характер, динамични линии и интересни цветове на продуктите. Заслужава да се отбележи също, че продуктите са подписани със специално разработено лого.
Друг интересен аспект е, че част от приходите от продажбата на продуктите от колекцията BOSS x Matteo Berrettini се даряват за благотворителната инициатива на тенисиста, подпомагаща италиански деца от "трудни" среди.