Произход на марката
Бьорн Борг е шведска марка дрехи, кръстена на Бьорн Борг, смятан за един от най-добрите тенисисти в историята и победител в 11 турнира от Големия шлем.
Година след края на кариерата му, през 1984 г., е създадена първата колекция на Бьорн Борг, чийто главен дизайнер е Рохди Хайнц. Колекцията е базирана основно на спортни облекла, но все по-смелата позиция и по-агресивният подход означават, че след няколко години марката навлиза и в "света на бельото".
1989 г. се счита за официалното раждане на марката Bjorn Borg. Освен самият тенисист, основатели са и Андерс Арнборгер и Луиз Хилдебек. По онова време бельото се е разглеждало единствено като защитна дреха, а кройката на по-голямата част от продуктите е била консервативна и старомодна. В желанието си да внесе промяна и освежаване в индустрията, Андерс Арнборгер започва да обмисля създаването на перфектните боксерки на Бьорн Борг.
Дизайнерът разработва смела и блестяща концепция за бельо. Това довежда до създаването на емблематичните боксерки Bjorn Borg 3201. Първоначално пробивът не е посрещнат с голям интерес, но упоритостта на марката в крайна сметка дава резултат, тъй като боксерките стават все по-популярен артикул от мъжкото бельо.
Развитие на компанията
Началото на 90-те години на миналия век е периодът на разцвет на висококачественото и удобно бельо. Манията на шведския пазар е подходящ момент за разширяване на дейността на чуждестранните пазари. Така бельото на Bjorn Borg попада в Дания, Норвегия, Австралия, Нидерландия и Белгия.
Важен момент в развитието на марката настъпва през 2000 г., когато е създадена нова, цветна линия бельо, наречена "fun". През последните години марката се завръща към корените си и след завръщането си в Стокхолм започва пътя към превръщането си в топ марка, когато става въпрос за спортна мода за активни хора.