• BLACK FRIDAY
  • ДО 70% ПО-ЕВТИНО
Офертата е валидна за:
Офертата е валидна за:
Безплатна доставка от  249 лв
Безплатна доставка от 249 лв
Над 17 000 продукта
Над 17 000 продукта
Връщане на стоки до 30 дни
Връщане на стоки до 30 дни

Връщане и жалби

I. ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

Ако стоката не Ви устройва и желаете да я върнете, моля процедирайте по следния начин:

1. Уверете се, че артикулът отговаря на критериите за връщане: не е носен, не e пран, чист, сух, без парфюм, има всички етикети и не е закупен преди повече от 30 дни.

2. Моля, отпечатайте формуляра за връщане и го попълнете. Или прикачете друг ясен формуляр за отказ. Не забравяйте да напишете номера на сметката, по която да възстановим сумата.

3. Прикачете копие от вашата фактура или касова бележка към формуляра за връщане и отбележете върху него продуктите, които връщате.

4. Опаковайте го в оригиналната му опаковка и етикетирайте външната кутия или опаковка с надпис „RETURN“.

5. Изпратете пакета на следния адрес:

Tennis-Zone.bg
FAN International Paxy – TennisZone 
NPZ Iskar, ul. Podporuchik Jordan Todorov 6,
1528 Sofia, Bulgaria (CrossLog Depo) 

При връщане на стока не възстановяваме разходите за доставка за връщане на пратката.

(В случай на връщане на цялата поръчка ще бъдат възстановени само разходите за доставка, направени от клиента в момента на поръчката, освен ако не е била безплатна доставка.)

6. Пратки, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приемани или обработвани.

7. Няколко дни по-късно ще получите потвърждение по имейл, че сме получили вашата пратка.

8. Възстановяването на сумата от върнатата стока се извършва не по-късно от 14 дни след получаване на върнатата стока. Възстановяването се отнася за цената на продукта(ите), включително разходите за доставка (само в случай на пълно възстановяване). Възстановяването се извършва чрез същия метод на плащане, използван за поръчката. За поръчки, платени с наложен платеж, възстановяването се извършва по посочена от клиента банкова сметка

9. За съжаление не е възможна замяна. Препоръчваме ви да поръчате нови стоки и да върнете неподходящите (ние ще ви върнем парите за тях - вижте процедурата по-горе).

Форма за отказ - връщане на стока

II. РЕКЛАМАЦИЯ НА ПОРЪЧКАТА

1. В случай на рекламация, моля, попълнете четливо и изпратете на:

Tennis-Zone.bg
FAN International Paxy – TennisZone 
NPZ Iskar, ul. Podporuchik Jordan Todorov 6,
1528 Sofia, Bulgaria (CrossLog Depo) 

(заедно с рекламираните стоки) формуляр за рекламация. Необходимо е да посочите по-специално: име, фамилия, данни за контакт (e-mail, телефон) и подробно описание на дефекта на върнатия продукт. Доказателство за покупка (касова бележка/фактура, доказателство за плащане, номер на поръчка) трябва да бъде изпратено с рекламираните стоки. Рекламираните стоки трябва да бъдат почистени от всякакви замърсявания.

2. Няма да се приемат пратки изпратени с наложен платеж.

3. Моля, обърнете внимание, че стоките, изпратени като част от рекламация, трябва да отговарят на основните хигиенни изисквания. Клиентът е длъжен да предаде заявената стока чиста, без замърсявания и хигиенизирана, т.е. без неприятни миризми.

4. В случай на потвърдена рекламация гарантираме възстановяване на сумата по банков път по посочена от Клиента сметка.

5. В съответствие с § 558 § 1 от Гражданския кодекс, отговорността на Продавача за гаранцията на продукта към Клиента, който обаче не е потребител, не важи.

Форма за рекламация - линк

III. ОНЛАЙН ЖАЛБИ

1. Попълнете формуляра и го изпратете сканиран по имейл на: [email protected]

2. Ако имате проблем с попълването/изпращането на сканиран формуляр, можете да включите следната информация в имейла:

а) Причина за рекламацията (индикация за повреда).

б) Датата, на която е открит дефектът.

в) Искането за вземане.

г) Доказателство за покупка (касова бележка/фактура, номер на поръчка, доказателство за плащане).

д) Номер на банкова сметка в случай, че рекламацията бъде уважена.

3. Към рекламацията трябва да бъдат приложени снимки на заявения продукт и снимка на констатираната повреда.

4. След първоначалната проверка ще получите потвърждение за получаване на стоката в процедурата за рекламация или искане за допълване на информацията.

5. В някои случаи ще се наложи получаването  на продукта за проверка. След това ще ви информираме физически да изпратите рекламацията на следния адрес:

Tennis-Zone.bg
FAN International Paxy – TennisZone 
NPZ Iskar, ul. Podporuchik Jordan Todorov 6,
1528 Sofia, Bulgaria (CrossLog Depo) 

6. Вашата заявка ще бъде обработена в рамките на 14 дни и ще получите решението ни на имейл адреса си, от който сме получили вашата жалба.

Вие правите поръчка от името на компания, регистрирана в ЕС, така че цените за вашата поръчка са показани в нашия магазин без ДДС. След като направите поръчката си, ще получите фактура с 0% ДДС заедно със стоките си.